سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسى از شما نگوید خدایا از فتنه به تو پناه مى‏برم چه هیچ کس نیست جز که در فتنه‏اى است ، لیکن آن که پناه خواهد از فتنه‏هاى گمراه کننده پناهد که خداى سبحان فرماید : « بدانید که مال و فرزندان شما فتنه است » ، و معنى آن این است که خدا آنان را به مالها و فرزندان مى‏آزماید تا ناخشنود از روزى وى ، و خشنود از آنرا آشکار نماید ، و هر چند خدا داناتر از آنهاست بدانها ، لیکن براى آنکه کارهایى که مستحق ثواب است از آنچه مستحق عقاب است پدید آید ، چه بعضى پسران را دوست دارند و دختران را ناپسند مى‏شمارند ، و بعضى افزایش مال را پسندند و از کاهش آن ناخرسندند . [ و این از تفسیرهاى شگفت است که از او شنیده شده . ] [نهج البلاغه]
دست نوشته های عمومی من
 
بازگشت به شیراز پس از 98 روز توقف

سلام.
بالاخره بعد از 98 روز توقف ، تونستم مرخصی بگیرم و بیام شیراز و دیداری تازه کنم و البته حال و هوایی.
دیگه آخرای مرخصیه ، از روزی که اومدم هر کاری کردم الا بروز رسانی وبلاگ گرچه در مورد مطلب قبل هم مطلبی نوشتم که نیاز به دستکاری داره و پس از اصلاح می گذارمش اینجا.
توی سه ماهی که نبودم خوب به طبع خیلی چیزها عوض شده  و خوب خیلی چیزها هم نه!
هر کسی که منو می دید می گفت چه عوض شدی،آخه همه با دوران آموزشی (کچل )و قبل (؟)مقایسه می زنن و خوب حق هم دارن چون فکر کنم یه 4-3 سالی می شد که ظاهرم اینجوری نبوده ، و خوب به نظرم این خوبه که آدم هر از گاهی تغییر ظاهر بده که هم برای خودش و روحیه اش خوبه و هم اطرافیان دچار تکرار بینی نمیشن!
در همین راستا (تغییر) ، گفتم اینجا هم یه خونه تکونی کنم و دستی به سر و روی وبلاگ بزنم و بهش تنوع بدم ، (منتظر انتقادهای سازنده هستم همچنان...).
دیگه اینکه خیلی دلم می خواست چند نفر رو ببینم که خوب خدا رو شکر برخی رو دیدم (حتی بصورت اتفاقی !)و برخی رو هنوز نه که امیدوارم چه با دیدن ما چه بی دیدن ما هر جا هستن موفق و شاد باشن.
خوب سعی می کنم تا فردا شب باز هم بنویسم و تحول ایجاد کنم.
راستی دوستم رضا باز هم عمل کرد و البته هنوز در دوران نقاحت بسر می بره ، خیلی براش دعا کنید چون به نظرم یکی از کسانی است که چه از نظر دوستی با من چه غیر ،لایق اینه که براش دعا کنن و سلامتیش رو بدست بیاره.
فعلا تا بعد خدا نگهدار....


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط mr good 87/9/26:: 3:1 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها