سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همواره بیندیشید که آن مایه زندگانی دل بینا و کلید درهای حکمت است . [امام حسن علیه السلام]
دست نوشته های عمومی من
 
شروع کار خوب

 

 

 

سلام.
برای شروع داستان “کار خوب ”  از ایده ی آن برای شما خواهم گفت  و به مرور زمان داستان و وقابع روزمره کار خوب را با شما در میان خواهم گذاشت .
امیدوارم شما نیز در این محفل دوستانه با من همراه شوید و هر کجا کمی و کاستی مشاهده نمودید با من و ما در میان گذارید تا اینجا را با هم به مکانی خوب تبدیل کنیم.
چند صباح قبل.

کار خوب،مردم خوب،دنیای خوب

از حدود سال 1379 که اولین راه کار جمعی بر من گشوده شد در پشت افکار گوناگون روزمره ام که هر یک بنا به موضوعی مرا درگیر می ساخت به ایده ای  می اندیشیدم که بتوانم با عملی کردن آن به دور از چشمداشت های مادی نفعی را به جامعه برسانم.
این فکر در کنار هزار و یک مشغله ی فکری هر ساعت مرا بیشتر مشغول خود می ساخت و اما هر چه می اندیشیدم کمتر نتیجه می گرفتم.
کتابها،فیلمها، افراد ،نشانه ها ، وقایع مختلف اجتماعی هر کدام به نوعی مرا تحت تاثیر خود قرار می دادند اما نتیجه ی فکر چیزی نبود جز سر در گمی بیشتر!
این سردرگمی ساعت به ساعت می گذشت تا حدود 1 ماه پیش که دوستی برای مشورت پیش من آمد و آن مشورت چه بود که در آینده حتما از آن خواهم گفت، بعد از آن ملاقات یک نشانه مدام از دفتر کار تا منزل همراه من بود تا بیابم آنچه نیاز آن نشانه باشد!
فکر های گوناگون  هر کدام برای آن نشانه بالی می شدند اما هیچ یک را یارای پرواز نبود تا اینکه شبی که از دل مشغولیهای زندگی به تنهایی پناه برده بودم ناگهان نشانه را در کنار افکار سالیان درازم دیدم و این شد جرقه ی ایده ی کار خوب!
از آن شب تا کنون که حدود؟ شبانه روز می گذرد سعی کردم با استفاده از تجربیات گذشته و مطالعات ضمنی  وب سایت را آماده کنم که هر چه سریعتر برای استفاده در دسترس عموم قرار گیرد و حال خرسندم که با نگاشت اولین برگ  از وبلاگ مجموعه این حرکت آغاز شد.
افتتاح وب سایت با ماه رمضان و شب های قدر همزمان شده و من این را نیک می دانم  از آن جهت که در این ایام کوشش برای انجام کار خوب باید دوچندان باشد و امیدوارم در این راه ثابت قدم بمانم و بمانیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در کارهای خوب می تونید به  سایت www.goodwork.ir   کار خوب... مراجعه کنید و با مشارکت و همکاریتون قدمی برای جامعه بردارید.

ممنون . 
mr.good

 


نوشته شده توسط mr good 94/4/18:: 11:14 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها