سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دورى تو از کسى که تو را خواهان است ، در بهره‏اى که تو را از اوست نقصان است ، و گرایشت بدان که تو را نخواهد خوار ساختن گوهر جان است . [نهج البلاغه]
دست نوشته های عمومی من
 
نوشته ی سر دستکی

سلام.
شنبه یه یادداشت مفصل نوشتم اما متاسفانه بعد از 1 ساعت نوشتن سیستم اینجا ارور داد و بعدش هم که پارسی جان باز نمی شد و خوب وقت هم که تنگ،و در کمال ضد حال این نوشته پر زد ،اما خوب تصمیم گرفتم که دوباره بنویسمش و اینجا بگذارم اما نه حالا بلکه زمانی که بتونم با آرامش فکر همون موضوع رو زیباتر بیان کنم که احتمالا تا جمعه اگه مشکلی پیش نیاد حتما اینجا رویت خواهد شد.ک
الان از نمایشگاه کتاب می آم که اینجا برگزار شده،بدک نیست اما نمی دونم چرا 2-3 تا کتابی که من می خواستم اصلا نبود و باید شیراز بگیرمشون.
راستی از این به بعد تصمیم گرفتم یه کار مفید اینجا کنم و اون اینه که هر کتابی رو که می خونم و تموم می شه از خلاصه هایی که برداشتم و چیزهایی که یاد گرفتم اینجا بنویسم (البته تا جایی که میشه)، این کار به نظرم خیلی خوبه و از طرفی هم من به نوعی در ترویج اون کتاب و اون موضوع عمل کردم و هم خوانندگان عزیز چیزهای خوبی رو می تونن فرا بگیرن.پس منتظر این سری مطالب حتما باشید.
یه چیز دیگه برای دوست بسیار عزیزم رضا جان هم دعا کنید که این روزها به خاطر یه حادثه که به چشمش آسیب رسونده توی بیمارستانه  و از خداوند می خواهم که هر چه زودتر خوب بشه.
فعلا تا همین نزدیکی ها خدانگهدار.


کلمات کلیدی: نوشته ی سر راهی

نوشته شده توسط mr good 87/9/5:: 7:46 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها