سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نخستین عوض بردبار از بردبارى خود آن بود که مردم برابر نادان یار او بوند . [نهج البلاغه]
دست نوشته های عمومی من
 
رژه ی31 شهریور و 2 جمله ی امید بخش

سلام بر تمامی دوستان.
امیدوارم تا اینجای ماه رمضون تونسته باشید با خدا بهتر و بیشتر ارتباط برقرار کنید، مخصوصا این شبها که به نوعی پرفیض ترین شبهای سال هم هست.
 این پست رو یه جورایی می خواستم از چند تا موضوع بنویسم اما بنا به دلایلی دوتاش رو فعلا بیشتر نگارش نمی کنم ، اول سرگذشت این یکی دو هفته هست و بعد دو تا جمله که روی خودم تاثیرگذار بوده و به نظرم برای خیلی ها مفید باید.
این 10-15 روز اخیر سرمون حسابی شلوغ بود، هم کار اداری خودمون و هم عصرها راهوری و هم مطالعه ی چند تا کتاب (که جریانش رو ان شاءالله سری بعد می نویسم) و هم صبح ها تمرین رژه برای امروز که به مناسبت هفته ی دفاع مقدس رژه ی کلی نیروها بود ،قبلنا همیشه می گفتم اینها که رژه میرن چه جوریه کارشون و همیشه هم از تی وی دیده بودم ، اما فکر نمی کردم که خودم هم روزی باید جلوی مردم و ... رژه برم.به نظر خودم که جالب بود ، همه ی یگانهای نیروی انتظامی، ما،یگان ویژه با لباسهای سوسکی ، رجز خون ،راهور و ستادی ها و نیز نیروهای دیگه ،ارتش ،سپاه،بسیج با تجهیزات کامل امروز نمایش دادن که خوب اینجا چون شهری مرزی حساب میشه به طبع از همه ی نیروها به غیر از نیروی دریایی حضور دارند.خلاصه دیدنی بود ،اما ای کاش می تونستم کل رژه رو یه جوری ببینم تا از کل هم بصورت زنده یه دیدی داشته باشم.
و اما اون دو تا جمله که بعضی ها باید به جد بهش فکر کنن:
اولین جمله رو چند روز پیش یکی از دوستان واسم فرستاد به این مضمون:
زندگی تاس خوب آوردن نیست،زندگی تاس بد را خوب بازی کردن است.
خدائیش خیلی باحاله ، از اون جمله هاییه که می ارزه آدم بچسبونه روی در کمدش تا مدام ببینتش.
دومین جمله رو هم امروز عصر در حالی که دفتر سربازی(خاطرات خودم+یادبودیهای دوستان خدمتی) رو می خوندم تا جمله ای برای یکی از دوستان که یه اتفاق واسش افتاده و توی یه موضوع به در تجربه اندوزی خورده پیدا کنم که جمله ی زیر رو که از کتاب کارلوس کاستاندلا دوست خوبم آقای امین افتخاری برام نوشته بود نظرم رو جلب کرد:
(( دون خوان به من گفت : مرگ تو روی شانه چپ تو در چند قدمی تو نشسته است، هر وقت مشکلی برایت پیش آمد با مرگ مشورت کن ،به او بگو مشکل من مهمتر است یا تو؟ و مرگ به تو پاسخ می دهد: من هنوز تو را لمس نکرده ام و این مهمترین چیز است.))
خوب امیدوارم بنده ی حقیر رو هم توی این شبها از دعاتون بی نصیب نگذارید.تا بعد روزگارتان خوش و پر از معنویت.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط mr good 87/6/31:: 7:42 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها