سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، انگیزه فهم است . [امام علی علیه السلام]
دست نوشته های عمومی من
 
پس از حدود دو ماه سلام

سلام.عیدتون (منظورم حلول ماه رجبه )مبارک.البته کمی دیر گفتم! چون این پست رو قبلا نوشته بودم و فکر می کردم پاک شده(الا با کمی اصلاح می فرستم)

خوبید؟بالاخره امتحانات تموم شد،و البته نتیجه اکثرشون هم اومد،خدارو شکر امتحانات خوب بود.شما چیکار کردید؟ایشالا توی هر کاری که دست داشتید موفق بوده باشید.

راستی الان چی کار میکنید؟منظورم تابستونه!فصلی که تا قبل از اومدنش خیلی ها آرزوش رو دارن تا کارهای دلبخواه و عقب افتادشون رو انجام بدن،اما همین که تابستون می آید انگار نه انگار که چه کارهایی داشتن.نمونه بارزش همین تابستون گذشته خودم،تنها تابستونی که کمترین بهره رو از اون بردم.حیف اون همه وقت که بیخود گذشت.در عوض این تابستون اونقدر کار دارم(پروژه،کارآموزی،x(از x وقتی که به سرانجام رسید صحبت می کنم)و....)که نمی تونم به کارهای متفرقه بپردازم.پیشنهاد می کنم تا قبل از اینکه زمان از دستتون بره و توی موقعیتی قرار بگیرین که دیگه نتونید بعضی کارها رو انجام بدید ،دست به کارشید و کارهایی رو که دوست دارید انجام بدید به سرانجام برسونید.

تا رسد دستت به خود ،شو کارگر

                                         چون فتی از کار ،خواهی زد به سر

در ضمن ماه رجب ماه استارته!استارت ارتباطه صمیمانه تر با خدا که توی رمضون نتیجه می ده.ماهی که فوق العاده است برای کارهای روحی و معنوی جدید...امیدوارم فراموشتون نشه که ممکنه دیگه همچین فرصتهایی به این توپی دست نده!!!پس هر چه سریعتر بلند شید.......علی یارتون>حق نگهدارتون.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط mr good 86/5/1:: 1:48 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها