سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! قلبم را از محبّت نسبت به خودت، ترس از خودت، تصدیق و ایمان به خودت، هراس ازخودت و شوق به خودت، لبریز ساز، ای صاحب جلال وکرامت! [ـ امام صادق علیه السلام]
دست نوشته های عمومی من
 
آخرین هفته ی دانشگاه

سلام.

این هفته آخرین هفته ای است که کلاسهای دانشگاه تشکیل میشه.از هفته ی دیگه فرجه شروع می شه.فرجه ی مهمی رو در پیش رو دارم.امیدوارم خیلی خوب بتونم از عهده ی این امتحانات بر بیام.دیروز توی دانشگاه آزاد یزد کنفرانس آشنایی با سیستمهای اندازه گیری در روباتیک از طرف شرکت فستو(نماینده آموزشهای محصولات زیمنس در دنیا) توسط آقای محمودی نماینده رسمی کمپانی فستو در ایران برگزار شد.اصلا باورم نمی شد ، یک جوانی با این سن و سال این همه کار کرده باشه؟فوق العاده بود.واقعا دیدم نسبت به سیستمها بازتر شد.اگه وقت داشتم و البته پول حتما در کلیه دوره هاش شرکت می کردم.7 تا دوره داره تا لیسانس مکاترونیک رو بتونی بگیری.در  کل خوب بود.

روز یکشنبه هم با بچه ها رفتیم توی شهر دوری زدیم.آخر شب هم جاتون واقعا سبز زیر میدون امیر چقماق یه دلی از غذا درآوردیم.در حین غذا خوردن با فردی به اسم عبدالمجید... آشنا شدیم که دستی در فلسفه داشت‍کتابی تحت عنوان فلسفه عقل رو می گفت نوشته ،حدود15+ 0.5ساعت با هم صحبت کردیم. نمی دونم چی شد که یک دفعه این شخص به تورمون خورد ،آخه حرفهاش واقعا شنیدنی بود،اگه فرصت شد حتما از اون بیشتر براتون می نویسم.

نمی دونم شما چه جوری خودتون را در فرجه برای امتحانات آماده می کنید.منظورم شیوه ی درس خوندنتونه؟اگه دوست داشتید برام بگید شاید تونستیم از تجربیات هم استفاده کنیم.

خوب برای این هفته فعلا کافیه .تا بعد  خوش و خرم باشید.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط mr good 86/3/8:: 5:59 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها