سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدی های برادران را فراموش کن، تا دوستی شانرا پایدار کنی . [امام علی علیه السلام]
دست نوشته های عمومی من
 
سفر فی الفوری به مشهد

سلام،

از اینکه دیروز نرسیدم بیام اینجا ببخشید چون دیر وقت رسیدم...
دیروز برعکس چهارشنبه که بهترین خواب رو  داشتم یکی از بدترین شب های خدمت رو هم طی کردم ، به نظرم نهایتاً 1 ساعتی خوابم برد ، با اینکه قبل از خواب سردردم خوب شده بود اما ساعت 1 اینها تا صبح درد به پشت سرم هم  کشید و با توجه به فکری که داشتم دیگه استراحتی واسم نگذاشت.
دیروز  ظهر به هر بدبختی که بود و البته طلبیدن خود آقا امام رضا (ع) راهی مشهد شدم، اولین سفر غیر کاری و درسی تنهایی !
کار خدا رو می بینی، این چند هفته که من نیومدم هوا صاف و گرم بود اما این هفته برف (خدا رو شکر)شروع به باریدن کرد و از وسطهای راه تا 11 -12 شب که رسیدم توی صحن انقلاب و ... داشتم قدم می زدم ادامه داشت ، نسبت به عید که اومدیم خوب طبیعتاً خلوت تره و من خودم اینجوری بیشتر دوست دارم ، لااقل آدم می تونه با آرامش بشینه و خلوت کنه....
یه چیزی که واقعاً برام تعجب آور بود بازرسی ورودیهای حرم بود که به تنها چیزی که فکر نمی کردم گیر دادند که البته با توضیح من بی خیال شدند، مکعب روبیک! به نظرم باید برای این بازرسی ها یه دوره ای گذاشته بشه تا بدونن بعضی چیزهای عجیب هم وجود داره که مشکلی ندارن!آخه من موندم یه بازی فکری که توی تمام دنیا سرشناسه چه جوریه که هنوز برای این بازرسهای شلوغ ترین مکان عمومی کشور گمنامه! بگذریم...

..........................................
............................................
................................................

اینجا جای تک تک دوستان سبزه ، برای همگی دعا می کنم شما هم برای من دعا کنید،دعا کنید که برگردم!
زیبا بیاندیشید ، زیبا حس کنید و زیبا زندگی.
خداوند زیبائی ها نگهدارتون.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط mr good 87/12/2:: 9:2 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها