سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر هوست را پیروی کنی، کر و کورت می سازد و فرجامت را تباه و تو رانابود می کند . [امام علی علیه السلام]
دست نوشته های عمومی من
 
سلام مجدد بر همه ی خوبان
سلام. ببخشید از اینکه هی سر می زدید و هی چیز جدیدی نمی دیدی . امیدوارم که از الان مثل اون وقتها مرتب بتونم آپ کنم.یعنی خیلی وقته که خوب شدم اما دلم می خواست تو یه فرصت مناسب وبلاگ رو آپدیت کنم.شماها خوبید؟من هم که خوبم .و فکر کنم الان موقع خوبیه که بنویسم.حقیقتش توی این چند مدت فکر کنم اتفاقات جالبی افتاد،اما چی شد که من عالی شدم(یعنی حالم عالی شد.)اول باید از یک دوست تشکر کنم،اون با ایمیلی که به من زد منو به یاد خودم آورد یعنی به من متذکر شد که کی هستم و  می خواهم از همین جا ازش تشکر می کنم و مطمئنم که این کارش هیچوقت یادم نمی ره ... و بعد از یه جمله ی عالی ممنونم که خیلی خوبه همه اینو توی اتاقاشون نصب کنن و این بار باحالی که خودم خیلی وقت پیش خونده بودمش اونو از توی برنامه ی مردم ایران سلام شنیدم و اون جمله ی طلایی اینه:این نیز بگذرد. آره این دو عامل باعث شدن که من یه تکونی بخورم .و اما دیگه اینکه روز سه شنبه هم یزد بودیم آره خیلی اورژانسی رفتیم یزد برای تحویل پروژه ....بالاخره پروژه هم تموم شد و بنده رسما فارغ التحصیل شدم...........از همین جا از جناب مهندس نگارش استاد راهنمای بسیار خوبم تشکر می کنم که با راهنماییش آخر پروژرو ختم به خیر کرد.فعلا جدای از کارهای متفرقه می خواهم به هیچی فکر نکنم.آره به نظرم برای ما آدمها لازمه که بعضی وقتها خودمونو از همه چیز و همه جا فارغ کنیم و آزاد باشیم.این برای آرامش روح عالیه.ماهم که ماهه رمضونه و فرصتی فوق العده برای این کار.حتما توی چند روز آینده وبلاگو دوباره آپ می کنم منتظر آپ جدید باشید. پس تا بعد خداحافظ.

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط mr good 86/6/29:: 8:47 صبح     |     () نظر
 
اتمام کارآموزی

سلام.

الان که دارم می نویسم تازه دارم از یزد می یام.دیروز برای گرفتن نمره کارآموزی به یزد رفتم.

جالب بود استاد کارآموزی ام اقای مهندس موسوی از بین چند نفری که دیروز برای گرفتن نمره اومده بودن بسیار زیبا روی بنده زوم کرده و با گرفتن اشکال تایپی لطف کردن و نمره 19.5 رو برای بنده مرقوم فرمودن.اما در کل برای من که پربارترین کارآموزی زندگی ام رو گذروندم بد نبود.

یه خبر دیگه هم توی دانشگاه بود،جشن فارغ االتحصیلی،اونم جمعه عصر،جالبه نه؟چون از ماها هیچکس که اینو نمی دونست.و باید هم مبلغ شرکت در جشن رو به حساب می ریختیم که اصلا وقت نبود.و مهمتر از همه اینکه به غیر از ماهائیکه برای نمره کارآموزی رفته بودیم کس خاص دیگری از بچه ها نبود.در نتیجه بی خیالش شدیم.

جاتون خالی دیروز دم صبح و ظهر برای استراحت به خونه بچه ها رفتیم.عجب خونه ای بود و البته عجب صاحب خونه ای.یعنی آدم می گفت قربون سر و صدای دانشجو ها؟یک (با فتحه روی ی بخونید)سرو صدایی می دادن که انگار اومدن قشون جنگ و ساپورت کنند.جاتون سبز اونقد خندیدم که نگو.صاحبخونه نکته + دیگه ای هم داشت از همون ساعت عقد قرارداد با بچه ها کنتور اجارش رو استارت کرده بود.حالا برای برگزاری مراسم عقد توی خونه بچه ها به من من کردن افتاده بود.(آره اینه که می گن کوه به کوه نمی رسه آدم به آدم می رسه !)

خوب امیدوارم این 2 روز تعطیلی و عید مبعث به همتون خوش بگذره.

تا بعد..........یا حق.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط mr good 86/5/19:: 5:53 صبح     |     () نظر
 
تولدم مبارک

سلام.دیروز تولدم بود.http://www.parsiblog.com/Images/Emotions/143.gifروز خوبی بود.البته خونه نبودم که بخواهم وبلاگ رو آپ کنم.مهمونی بودیم.عصر هم که عروسی بودیم.جاتون سبز.

حتما برای شما هم پیش اومده که بخواهید کارهای مهمی رو از روزهای خاص زندگیتون شروع کنید.از جمله روزهای خاص هم که تولده؟؟من تصمیم گرفتم که امسالم رو همچین خشکلتر به پیش ببرم.می خواهم برنامه: چه جوری یه فیل رو می خورن>> لقمه لقمه رو امسال پیاده کنم.

برنامه جالبیه...کم کم می روی جلو>>خوب هم نتیجه می گیری.

امیدوارم که تو این سال بتونم کارهای باحالی رو انجام بدهم.حتما بعدا از نتیجه اینجا می نویسم.

در ضمن از تمام دوستانی که لطف کردن و می دونم بازم این کارو می کنن و واسه ی نوشته ها نظر می دن ممنونم.

خوب تا پست بعدی یا حق.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط mr good 86/5/13:: 9:2 صبح     |     () نظر
 
پس از حدود دو ماه سلام

سلام.عیدتون (منظورم حلول ماه رجبه )مبارک.البته کمی دیر گفتم! چون این پست رو قبلا نوشته بودم و فکر می کردم پاک شده(الا با کمی اصلاح می فرستم)

خوبید؟بالاخره امتحانات تموم شد،و البته نتیجه اکثرشون هم اومد،خدارو شکر امتحانات خوب بود.شما چیکار کردید؟ایشالا توی هر کاری که دست داشتید موفق بوده باشید.

راستی الان چی کار میکنید؟منظورم تابستونه!فصلی که تا قبل از اومدنش خیلی ها آرزوش رو دارن تا کارهای دلبخواه و عقب افتادشون رو انجام بدن،اما همین که تابستون می آید انگار نه انگار که چه کارهایی داشتن.نمونه بارزش همین تابستون گذشته خودم،تنها تابستونی که کمترین بهره رو از اون بردم.حیف اون همه وقت که بیخود گذشت.در عوض این تابستون اونقدر کار دارم(پروژه،کارآموزی،x(از x وقتی که به سرانجام رسید صحبت می کنم)و....)که نمی تونم به کارهای متفرقه بپردازم.پیشنهاد می کنم تا قبل از اینکه زمان از دستتون بره و توی موقعیتی قرار بگیرین که دیگه نتونید بعضی کارها رو انجام بدید ،دست به کارشید و کارهایی رو که دوست دارید انجام بدید به سرانجام برسونید.

تا رسد دستت به خود ،شو کارگر

                                         چون فتی از کار ،خواهی زد به سر

در ضمن ماه رجب ماه استارته!استارت ارتباطه صمیمانه تر با خدا که توی رمضون نتیجه می ده.ماهی که فوق العاده است برای کارهای روحی و معنوی جدید...امیدوارم فراموشتون نشه که ممکنه دیگه همچین فرصتهایی به این توپی دست نده!!!پس هر چه سریعتر بلند شید.......علی یارتون>حق نگهدارتون.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط mr good 86/5/1:: 1:48 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها